Inlägg från: Anonym (giraffen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (giraffen)

Jag är större än min m2b

Jag är längre och bredare än min M2B också.. Det stör mig massor.. När jag växte upp så sa alla människor ikring mig "men vad lååååång du är" - och det gör människor än idag, men nu är de mest nyfikna på min längd och när de frågar hur lång jag är så svarar jag alltid "lagom".

Jag är visserligen bara några centimeter längre än min blivande, och om han sträcker på sig så syns det nästan inte. Men han går alltid lite hukad så jag är oftast mycket synligt längre än honom.

På bröllopsdagen har vi löst det genom att han har skor med en lite högre klack medan jag har så platta skor som möjligt. Han kommer också bära en frockcoat, och dessa knäpps tydligen aldrig igen vilket gör att han kommer automatiskt få lite bredd av den medan min klänning är väldigt figurnära.
    Jag kommer också ha utsläppt hår vilket gör att min hals inte ser lång ut - utan håret drar liksom "ihop" kroppen mot marken så jag inte ser ut som att jag "inte har något slut".

Det är svårt med längd.. Det här är mitt första förhållande där jag är längre än killen.. Jag har ibland svårt att hantera det, ofta kommer jag på mig själv med att skämmas över min längd när jag står bredvid M2B när vi är ute bland folk... 

Svar på tråden Jag är större än min m2b