Jag är större än min m2b
Massor av sympati till dig! Jag är dryga 10 cm längre än min nyblivne man och dessutom va 10 kg tyngre. Ibland har jag det tufft att vara okej med det, men han har aldrig någonsin upplevt vår storleksskillnad som ett problem. Så behöver jag en boost, klagar jag lite hos honom och han svarar alltid med att berätta hur stolt han är över att han har en så ståtlig tjej. Han är tålmodig som bara den med just detta - tack och lov... Jag valde att ha ballerinaskor och min klänning var åtsittande upptill, men hade en rätt vid kjol. Jag valde att ha ett armband istället för halsband och örhängen, så det skapade ett fokus som inte drog bilckarna uppåt Min man hade kostym och väst. Han skulle ha haft skor med lite mer klack, men de lyckades han glömma att packa ner... (Som tur är har min pappa samma skostorlek.) Men vet du vad - på alla foton där jag glömt att sträcka stolt på mig syns skillanden mellan oss tydligare. Så även om det kan kännas obekvämt skulle jag ändå säga: sträck på dig och försök fokusera på din lycka att ha just din man vid din sida. Då kommer det lysa igenom och ingen kommer bry sig om längd/storleksskillnader. Allt gott! /Sirenne