Goli, Ja han blev väl bara glad över att det har löst sig, för honom är det en affär, för dig är det ju mycket mer personligare än så, det är ju ditt bröllop, det är så mycket mer som står på spel för dig om något går fel. Hursomhelst, vad SKÖNT att det löste sig!!! Kitkät, Goli, Tack för tipsen tjejer! Ja, alltså jag har träffat Danny men också Alfons i Märsta (Mor Johannes). Cleopatra är också ett alternativ i dagsläget. White Palace står som nr 1 på min lista, ganska överlägset, MEN kyrkan som finns i anknytning till festvåningen kommer inte funka för oss och det har visat sig vara problematiskt att hitta en svensk kyrka som är villig att hyra ut en kyrka till oss på de villkoren att våra syrianska och armeniska präster ska genomföra vigseln. Sen är det liiite känsligt för en del familjemedlemmar med kyrkan som är avskärmad med en "provisorisk vägg". Jag har dock inga problem med det alls och preliminärbokade lokalen, men fick i efterhand höra klagomål, så jag avbokade den, men det kändes verkligen tungt. Danny verkar vara SÅ sjukt duktig och maten har jag hört massa gott om, han är verkligen en välbehövlig frisk fläkt i den här branschen. Datumen vi tittar på nu är 26 okt och 16 nov. (16 nov har vi bokat sångare och fotograf). Mor Johannes och Cleopatra är lediga de datumen än så länge och prel-bokade. Men vi ska försöka spika något i veckan. Herregud! säger jag bara, att planera bröllop är så mycket mer komplicerat än vad jag trodde, alla i ens närmsta omgivning har så otroligt mycket åsikter och man ska försöka hålla alla nöjda, det gör mig galen! Hursomhelst, Fotografen är Elias Sado (Åby foto) och sångaren är Hamo. Klänning var jag och provade i veckan, jag hittade inget jag kan tänka mig, men jag kom iallafall på vilken silhuett jag vill ha, det är alltid något. Hehe.