Orientaliskt bröllop
Pagnie,
Jag kan tipsa dig om en sida som heter edressit.com, där ska jag beställa tärnklänningarna ifrån! Man kan måttbeställa och/eller välja färg på klänningen som man gillar utifrån en färgkarta. Så säg att du hittar en klänning du gillar men som har fel färg, då kan du beställa den i vilken färg du vill.
En vän till mig har beställt klänning därifrån flera gånger, det är riktigt fina klänningar och bra kvalite! Det är ingen Kina-sida, utan ett företag som finns i Tyskland, Storbrittanien och USA! Så man får precis det man ser på bilderna, inga kopior eller sådant!
Vad gäller klänningarna som du visat ovan, så tycker jag första klänningen är lila och inte navyblå. Med navyblått menar du väl marinblått?
Om jag var du så skulle jag inte ändra på mitt färgtema pga. en klänning. Jag vet precis vad du menar med royalblått och jag tycker det är riktigt snyggt! Jag har varit på ett bröllop där dom hade royalblått som färgtema, det såg riktigt elegant ut.
Men kolla på sidan som jag tipsade om, kanske hittar du en royalblå klänning där! Som sagt, alla klänningsmodeller har en färgkarta som du kan välja färg utifrån.