Goli,
Det skulle vara bra om du kunde komma på vad butiken som kan sy upp klänningar heter! Kan du inte fråga din bekant vars pappa äger butiken?
Ja, Mattias Nyström var vårt förstahandsval, så det känns skönt att han kan på vårt datum! Nu gäller det bara att boka live-bandet! Min mamma har pratat med bandet som jag helst vill ha, då sångaren i bandet brukar handla där mina föräldrar arbetar, och han har sagt att han gärna spelar på vårt bröllop, men att vi ska återkomma med lite mer detaljer - datum, tid osv. Jag vill också veta vad han tar i pris. Så jag ska be en bekant till mig, som känner sångaren att kontakta honom och fråga lite mer ingående, så jag vet.
Vad gäller filmare så säger jag samma sak till dig som till Pagnie, ni behöver inte ta allt som ingår i ett paket, ni kan ju välja bort tjänster och se vad priset hamnar på, och sen pruta! Ni ska inte behöva betala för tjänster som ni egentligen inte vill ha.
Så gjorde t ex vi med Panorama, vi valde bort det vi inte ville ha av dom som vi ville ordna på annat håll och då drog dom av från priset, t ex min brudbukett, tärnornas buketter och transporten.
Har ni fått tag på någon bil än, föresten?