Här skrivs det på för fullt ser jag. Igår firade jag & fästmannen två år tillsammans, så jag fick snällt avstå från att kika in på BT.
Pagnie,
Vilka fina inspirationsbilder, jag tycker att den vita brudnäbbsklänningen var jättesöt! Men jag är jätte nyfiken på hur tärnklänningarna ser ut, du får gärna visa oss.
Vi ska ha både Dj och liveband, för att vi vill ha en svensk Dj och ett syrianskt liveband! Jag vill inte ha en Dj som spelar syriansk musik eftersom jag tycker att det är mycket mer känsla live!
Goli,
Jag har inte börjat leta efter tärnklänningar än, jag känner att det får vänta en stund. Jag har ju inte ens frågat mina brudtärnor. Det tänkte jag göra inom en snar framtid. Jag har köpt varsin fyll-i-bok till dom som innehåller frågor om vänskap t ex: "Din bästa egenskap är...", "Du betyder mycket för mig för att..." och i boken ska jag klippa in lite bilder så det blir lite som en scrapbook. Och på sista sidan ska jag skriva "Vill du bli min brudtärna?". Jag tycker att det är ett roligt och personligt sätt att fråga dom på.
Vad gäller presenter till familjen på bröllopsdagen, så kommer inte vi göra något sånt. Jag ser ingen mening med att ge presenter till familjemedlemmar. Jag förstår inte riktigt, tycker det blir för mycket fokus på presenter. Det känns för överspelat att ge bort presenter hit & dit.
Dom enda som ska få någon liten, personlig gåva är våra brudtärnor/bestmans.