goli skrev 2013-02-05 13:44:33 följande:
Mustikka, försöker också minska på matintaget o träna mer. Jag är inte överviktig men har mage o den vill jag gärna ska försvinna. Den har sjunkit in lite nu så det känns bra men tänkte att det får gå långsamt för jag vill inte bli smalare än vad jag är. Så länge man äter rätt och rör på sig så... men jag tycker definitivt vi ska peppa varandra!
Tråkigt att höra om din PCO men enligt vad jag har förstått så finns det bra behandlingar och man kan bli gravid. Så det önskar jag dig lycka till med. Jag har sån sjuk baby-feber just nu och har passerat mina 30 så jag vill också börja försöka så snart som möjligt!
Nej, du är inte alls knäpp som ändrar dig men vad fick dig att ändra dig? Och har du ngn bild på den nya klänningen?
En annan fråga, du skrev att på bröllopsmässan träffade du en tjej som tar 3000 kr för smink och hår. Vad heter hon och var jobbar hon?
Äsch är en positiv person, inget stoppar mig och min framtida fotbollslag hahha, man ska tänka att INGET är omöjligt så länge vilja och hopp finns =) Och angående vikten så tycker jag att vi ska sluta snacka tårta för en stund,
Kitkät din tårta fick mig så sötsugen, den är otrolig och man ville lixom slicka skärmen hahaha!
Men är glad att ni varna mig, själv är jag en ganska enkel person vill inte ha en 5 meters tårta men allt på. En enkel fin och så länge den smakar gott. Annars kan man ju alltid ha flera tårtor pelare, om ni vet vad jag menar?
men ska deffinitivt kolla upp det med Mona lisa och se vilket konditori dem använder sig av. Dessutom vill jag smaka på vår tårta, dem i lokalen sa att det inte skulle gå men så envis som jag är och betalar jag för den så skall jag ta mig tusan smaka på den också.
Goli det är en kvinna i Södertälje som har öppnat en ny frisörsalong där. Hon från Dubai. Hon ska komma hem till mig när hon ska fixa oss så man slipper gå dit. Om du vill kan jag få tag i hennes nummer så kan du höra av dig om du är intresserad? =) minns fortfarande inte hennes namn har ett sånt guldfisk minne.