kitkät skrev 2012-12-03 23:09:09 följande:
Pagnie,
Vet ni vem Dj:n är, som Olles krog ska anlita åt er? Har ni hört honom?
Jag tycker att dina ringar var för sig är fina, men tillsammans så blir det alldeles för mycket kaka på kaka, för min smak. Eftersom din förlovningsring (det är väl den med blå sten?) är rätt så maffig, så hade jag valt något enklare till den, bara för att framhäva den ännu mer. Den första ringen på fingret, med små diamanter uppe & nere tycker jag är fin till din förlovningsring, men den översta ringen med diamanter runt hela ringen tycker jag är för mycket.
Jag gillade tyvärr inte kombinationen. Hoppas du inte tar illa upp, men jag är alltid ärlig. Det kan du lita på nu.
Men det är du som ska ha ringarna och så länge du känner att det är fint, så kör på det!
Goli,
Krya på dig, hoppas du känner dig bättre snart! Din ring var jättesöt! Är det en mittsten och sen smådiamanter på ena halvan?
Min fästman friade inte till mig, utan vi pratade om det tillsammans. Vi hade en förlovningsfest med hans & min familj. Och då satte vi på våra ringar, inför dom. Våra famjer kommer väldigt bra överens och har kul ihop! I år ska hans familj fira nyår hos mina föräldrar tillomed!
oh it´s alive. :P
Trevligt att se att du lever kitkät. alltid kul att höra från dig. Ja jag förstår precis hur du menar faktiskt. men fan jag älskar bling bling och jag gillar att det är mycket. lite som vårt bröllop kommer bli. haha. Nej men jag tror att för många kan det bli lite mycket men för andra så är det perfekt. jag har inte helt bestämt mig men det känns ändå rätt känner jag nu.
Ja Dj:en var ett krav som vi hade och som står i vårt kontrakt. Så vi hade redan bestämt då att vi ska ha dj poria på vårt bröllop. Sambon tycker om honom så det blev bra. och sköter han sig inte så är det nog säkert mer än en iranier som gärna tar över dj båset skulle jag tro. haha.
Men vi ska ju prata med honom också och se till så han tar med lite låtar vi vill ha också.
och som sagt dawoul zurna skulle dom ta tag i och fixa. Så nu är jag liiiite lugnare i alla fall. ska dock ringa dom någon dag snart igen och kolla det här med fotografer. dock är jag inte lika orolig över det då vi har bokat en till också.
Bilen måste jag nog kolla också kom jag på nu. haha
ja men alla sätt är bra utom dom dåliga. Så skönt att era familjer kommer överens. tycker det är väldigt viktigt. blir så jobbigt annars kan jag tycka. hade ni en bra förlovningsfest då?