goooooooooli,
Vad jag har tänkt på dig senaste dagarna och undrat hur det har gått för er med allt?
Hur är lägenheten? Ni hade ju inte sett den innan ni flyttade in, är ni glatt överraskade eller besvikna?
Haha... Dr. goli är det som Greys anatomy? Är ST-läkarna dumma mot er AT-läkare? Berätta allt!
Lavelii,
När du säger par, är dom gifta/förlovade, dom som är era tilltänkta brudtärna/marskalk?
Annars kan ni väl ta brudtärnan från din sida och marskalken från din fästmans sida? Men det blir svårare att dela på ett gift par, det är därför som jag frågar.. Vad jag förstått så är (eller var det i alla fall förr) mest vanligt att både brudtärna och marskalk var från mannens sida, men det har börjat ändras mer nu. Det är allt vanligare nu att brudtärnan är från brudens sida, medan marskalken är från brudgummens.
Jag förstår precis er tanke om att ni vill ha en brudtärna och en marskalk som står er nära (både känslomässigt och avståndsmässigt) och som ni kan ha en nära relation till, träffas regelbundet etc. Hoppas ni får som ni vill! Och låt inte för många styra och ställa hur ni vill ha det..
Och till något helt annat.. Ska ni ha dawol & zurna?
Jag är inte så förtjust i zurna, men dawol gillar jag.
Min pappa däremot, som inte har lagt sig i någonting vad gäller bröllopet i övrigt har sagt, med glimten i ögat, att om vi anlitar några som ska spela dawol & zurna så kommer han inte på bröllopet. Han får ont i huvudet att oljudet, säger han. Haha. Så jag har gått med på att inte ha någon sådan, men samtidigt så vet jag inte om jag kommer ångra om vi inte har det! Fast egentligen är det ju inte så viktigt för mig.
Pagnie,
Vad duktig du är!
HAHA, vilka sööööta byxor, dom ser ut som små tomtebyxor!