goli skrev 2012-12-13 12:46:08 följande:
hahaha! jo Pagnie, jag lovar att jag e tillbaka! Igår bestämde jag att jag skulle göra saffransbullar och det tog så sjukt lång tid! Men det blev ganska bra, måste jag säga, så bra det nu kan bli utan kavel, haha!
åh, härligt med noghl från Iran! Påsar har jag sett men vad hade du tänkt dig för lådor? har du någon bild?
Kitkät, kommer du ihåg att vi pratade om små små sockerbitar fast som kulor ungefär? det e noghl, det brukar vi dela ut på bröllop i Iran!
Ringde o pratade med Danny igår och han sa att vi kunde boka tid hos honom närsomhelst för att diskutera och planera bröllopet. Så det var en positiv överraskning, vill helst inte vänta till en månad innan!
Kitkät, vad gulligt! Jag hade oxå börjat storböla efter en sån tillfrågan med det introt! Ja, jag förstår hur du menar när man har många nära vänner. Det e anledningen till att det känns skönt för min del, har inte så många nära vänner men en massa kusiner jag står väldigt nära.
Pagnie, ska fixa tilläggskommentarer!
ja det är allt bäst för dig goli. ;)
åh nu måste jag ju leta upp bild. haha. ja men jag är on it. Vänta lite bara.........
Så nu hittade jag.
typ så hade vi tänkt det i sådana fall.
åh vad roligt. ringde och terrade markus idag igen, fan han måste vara trött på mig snart. så nu som sagt är dj bokad, sofreh aghden ska vi träffa på söndag, dawoul zurna ringer mannen idag och bokar och fotografen har vi fått reda på vilken vi ska ha. Och han verkade dessutom bra, i alla fall när det kommer till bilderna och dom är viktigast. haha. Men nu jävlar känns det som att det händer en massa grejer. asnice ju.
Plus att vår hyresvärd ringde idag och frågade om vi ville flytta in tidigare. okej nu kommer inte det gå men jag är ändå glad för det. känns som att det börjar dra ihop sig.
Dessutom fick jag ett extrapass den 29:e december vilket innebär kvalificerad övertid. Mer pengar till lilla mig i januari. nu jävlar.