Orientaliskt bröllop
Hahaha! Ja, det var verkligen kraftiga instrument och jag fattar hur du menar att man rycks med! Vad kul att ni e i Sthlm! Vad är på agendan då? Vad har ni för planer och hur länge stannar ni?
Pagnie, vore jättegulligt om du kunde höra runt eller om du vet namnet på vem som anställer så vi kan maila honom/henne direkt? vill gärna skicka ett mail oavsett, man vet aldrig om behov av underläkare kan dyka upp även om de redan har anställt. Vad roligt att du kommit en bit med sofreh aghden! och det bästa e om man har grejer från iran, finns så sjuuuukt fina saker där. Mina föräldrar köpte tiaran o slöjan till mig därifrån o berättade om vilka fantastiska brudklänningar de har bl a. På tal om brudklänningar, hann visst sitta o sy på en del kristaller med min mamma, riktigt roligt o mysigt. och det blev en rejäl förändring på klänningen, så fin! Så nu e jag nästan helt nöjd! ska bara sy på ärmar oxå...
yes, tjejer, nu e jag tillbaka så ni kan sluta skriva i andra trådar (just det, har koll på er båda ) för jag vill ha er för mig själv!!!! så det så! puss på er!