kitkät skrev 2013-01-09 22:54:20 följande:
Idag har jag frågat min andra tilltänkta brudtärna och hon svarade glatt jaaaa! Så nu har jag mina båda brudtärnor klara & redo. Nästa helg har vi bestämt att dom ska komma till Örebro så ska vi titta på brudklänningar, sen fortsätter jakten i Sthlm. Men vi börjar i Örebro, eftersom båda ska komma hit då ändå.
Och igår träffade min fästman sin tjejkompis som är otroligt duktig på att sjunga & spela piano... Han frågade om hon vill sjunga för oss i kyrkan och hon svarade också glatt ja! :) Vi vill att hon ska sjunga "Kent - utan dina andetag". Kent är mitt favoritband och just den låten betyder något för oss.
Så nu kan jag checka av lite till på min lista, haha.
Jag & fästmannen satt och pratade om bröllopet precis... Han är tydligen jätte orolig att jag ska bli helt förstörd
om något går fel på bröllopsdagen, med tanke på mitt kontrollbehov. Han försökte ställa in mig på att saker och ting KAN gå fel och att det säkert kommer vara något under dagen som inte blir PRECIS som planerat.
Jag citerar honom: "Jag är jätte orolig att bröllopet kommer sluta med att du sitter på hotellrummet och gråter förtvivlat över att något gått fel under bröllopsdagen. Du får ställa in dig på att kameramannen kanske svimmar, att bilen kanske går sönder på väg till kyrkan/lokalen, att det regnar hela dagen så vi inte kan ta några utomhusbilder på oss eller att folk blir så fulla att dom dansar på borden. Om du ställer in dig på det, så blir du inte besviken sen". Hahahaha....
hahahahahaha.....klockren man du har då!!