goli skrev 2012-10-25 13:26:53 följande:
Pagnie, tycker det är en jättevacker frisyr och en fantastisk klänning! Ja, det e inte lätt att veta vad man vill ha för något förrän man har testat det. Det e ju tur att provuppsättning ingår i priset. Hoppas detsamma gäller med sminkningen!
Jag har, som sagt, också tänkt mig lite lös håruppsättning och halvlockigt. Vill att det ska vara lite "vilt" eller hur man nu ska säga. Sen vill jag absolut ha en tiara men inget stort eller pråligt. Hittade faktiskt några som jag tyckte var ganska söta. Vad tycker ni om dessa?
Åh det var många fina tiaror det. ja någon sådan där tiara kan jag också tänka mig. blir lite roligare då jag tar av mig slöjan efter fotografering och vigsel. Jag tänkte faktiskt också ha uppsatt ett tag men jag gillar verkligen mitt hår när det hänger ner. Men en uppsatt frisyr håller ju mycket bättre. så jag måste verkligen fundera igenom det där.
Men angående tiarorna så var alla jättefina och du är ju inne på samma modell i alla även om dom inte är helt lika. Men en sådan där måste jag nog hitta.
Ja det ingår en provuppsättning OCH en provsminkning för mig. Hittade ett jättebra erbjudande där jag betalar 3500 och då ingår det uppsättning och provuppsättning samt sminkning och provsminkning och sen så har vi då tillgång till brudrummet där man är helt ensam och personalen finns till ens förfogande hela dagen och dom bjuder på frukt och små tilltugg. Så jag är helt klart nöjd med det. :D