Orientaliskt bröllop
Lavelli,Jag måste bara göra ett litet inlägg om det du skrev, att Cleopatra har fula gula sammetsgardiner, för det stämmer inte! Vi var där för några veckor sedan på ett bröllop, då var det jättefina vita gardiner som täckte alla fönster - riktigt elegant.
På Panorama är det beiga gardiner, men jag sa till dom när jag var där första gången att jag inte gillar gardinerna, och då sa dom att dom är igång med att byta gardiner etc. I annat fall så kommer jag klä fönsterrutorna med vita/beiga tyger.
goli & Pagnie,
Jag tror faktiskt att det mest är hjärnspöken. Har pratat med min fästman om att byta datum och han bara skrattar åt mig, för jag lider av något som heter extrem beslutsångest. Jag har beslutsångest över alla beslut, stora som små, vilket är väldigt jobbigt både i vardagen och när det gäller att fatta större beslut. Oavsett vilket beslut jag tar så ångrar jag mig. Och av den anledningen så har min fästman satt ner foten och sagt att det överhuvudtaget inte kommer på fråga att byta datum nu. Och på något sätt så känns det skönt, för då behöver jag inte fundera något mer på det. Som sagt, ibland känns det jättebra med datumet och ibland så får jag en klump i magen. Men så kan det även kännas när jag väljer att köpa röd mjölk istället för grön. Haha, inte riktigt kanske. Men nästan!