goli skrev 2012-10-25 21:05:46 följande:
Inte alls! Tvärtom, blev nyfiken på det där med lösögonfransarna... do tell! Hur fungerar det, vad kostar det, hur länge håller det? Kemisk peeling, hur långt innan ska du göra det o vad kostar det? Hade inte alls tänkt på sånt men nu har du fått mig hooked så nu måste du berätta, hahaha!
haha vad bra då. lösögonfransarna håller ca 5 veckor sen måste man bättra på det. alltså behöver du inte göra om helt från början efter 5 veckor utan sätter dit några extra om det eventuellt fallit bort. kostar 1500 tror jag första gången och sedan 500 kr per gång som du ska bättra på.
www.facebook.com/fransforlangning
Kemisk peeling vet jag inte hur länge innan man ska göra men inte för nära då man typ flagnar i hela ansiktet och så. Min hudterapeut sa att det nog är bra att göra det en gång nu och sen se om man ska göra det någon mer gång och sen kan man göra vanliga behandlingar sen. :D
Jag var där förra månaden och gjorde en vanlig kur och fan vad skönt det är. fick det i födelsedagspresent och jag är fast säger jag bara. 1000 kr kostar kemisk peeling i alla fall där jag går. sen vanlig kur kostar 650 tror jag.
Hur skönt som helst. men har man någon slags problemhud eller så så finns det ju även andra saker man kanske bör göra och så. jag har rätt normal hud så detta passar för mig.
oj nu blev det massa här men hoppas du får ihop något vettigt utav det där. haha