Flickor, nu måste jag bara berätta om gårdagen när jag fick en underbar möhippa av världens underbaraste vänner!
Måste säga att jag hade mina aningar och visste att det skulle ske men hade ingen aning om vad de hade planerat.
Det började med att jag skulle gå ut och ta en fika med en av mina vänner. Meningen var att vi skulle promenera tillsammans till gamla stan och där sätta oss någonstans och bara ta det lugnt. Hon hade tidigare frågat om hon kunde få en heldag med mig och att det skulle bli en "möhippa", fast bara hon och jag. Hursomhelst så hade hon en påse med sig och sa att hon var tvungen att lämna den hos en av våra gemensamma vänner. Så vi gick dit och ringde på och när dörren öppnades så hörde jag bara: SURPRISE!!!
Det var början på en helt fantastisk dag. De hade dukat upp med en massa chips, cupcakes (frosting föreställande snoppar), tilltugg och självklart sprit. Jag fick en brudslöja tillsammans med en prinsesskrona som jag skulle ha på mig. Sen fick jag en skylt att hänga runt halsen där det stod vilka uppgifter jag skulle utföra:
1. polish idol (fråga random folk på stan om deras favoritartister som jag skulle sjunga låtar från)
2. whipped cream fantasy (fick spruta grädde på mitt ansikte som någon skulle slicka av)
3. candy heart necklace (godishalsband runt halsen som folk skulle äta av medan jag hade det runt halsen)
4. label underwear (fick en sax som jag skulle använda till att klippa av märket på folks trosor resp kalsonger)
Men innan vi gav oss iväg så skulle jag snurra en flaska och personen som flaskan hamnade på skulle få sminka mig... med ögonbindel!!! hahaha! det där var det roligaste jag var med om den kvällen. Jag fick inte se hur jag såg ut förrän efter att hon var färdig. de filmade allt och min reaktion i slutet. Jag kan inte säga att jag såg ut som en clown eftersom de ändå har en symmetrisk sminkning. Jag hade ögonskugga på kinderna, på näsan, pannan... och jag har det förevigat på foto!
Iaf, var tur att jag slapp se mig själv under resten av kvällen när jag fick gå runt sådär. Försökte intala mig själv hela tiden att det var lugnt och att jag åker härifrån om två månader... men det var jätteroligt. Lyckades utföra alla mina uppgifter plus den sista vilket var att smeta på läppstift på någon kille som skulle lämna sitt kyssavtryck på min skylt. Hittade en stackars gubbe som mitt offer, hahaha. Han var riktigt gullig!
Sen gick vi runt lite och jag fick chansen att skämma ut mig ännu mer och sedan tog vi taxi till restaurangen där vi skulle käka middag. Det låg ganska lång ut och jag hade aldrig hört talas om stället, blev lite nyfiken på hur de hade hittat det eller varför vi skulle just dit. Men maten var riktigt god! Trerätters italienskt. Och när det blev dags för efterrätten så släckte de helt plötsligt ner i restaurangen och satte på musik, Jag tänkte att de skulle komma med antingen tårta eller tvinga mig att dansa på bordet... tills jag såg en manlig polis komma fram till mig... hahaha! ja, ni kan nog tänka er vad det var för polis!
Ja, efter min lapdance så drog vi vidare och klubbade resten av natten. Hamnade på en klubb där de hade riktigt bra musik och där stannade vi till efter 3 på natten tills vi åkte hem. Och jag gick omkring med ett stort leende hela tiden, kunde inte fatta vilken tur jag har haft som har lyckats hitta så fantastiskt fina vänner som ansträngde sig så för min skull! Det var en oförglömlig dag, kväll och natt!