Orientaliskt bröllop
Tjejer, tack för alla råd angående blommor! Det blev lite tokigt med det vinröda, ja. Men när vi var i tygaffären och kollade efter tyg för kravatten så hade de inget i aprikos. Och det vart lite stressigt, hade ingen tid att leta efter andra affärer. så det fick bli vinrött. Men det gör inget, hade ändå velat ha annorlunda färger i min bukett. Så nu tänker jag lyssna på era råd och ha vinrött kombinerat med vitt och cremefärgat. Vad tycks om det?
Lavelii, vad söt du e som tänker på mina blommor, haha! Visst funkar det med ljuslila och aprikos? Det låter ganska gräsligt från början men när man väl har sett det så. Det är likt bilden som jag tänkt mig fast med ljusare aprikos och ljusare lila, så det blir fortfarande ganska milda färger!
Pagnie, vad bra det blev med extensions! Och vvad fint det blev med flätat och uppsatt! Vet du, ända sedan jag såg bild på dig första gången på fb så tänkte jag mig dig i flätat hår till bröllopet! Tycker att det verkligen är din stil och det passar dig jättebra! Har du funderat något på att ha flätan lite mer på sidan? Tror att det oxå skulle passa dig jättebra.
Kitkät, har du valt alla blommor till din brudbukett än? Do tell!
Mustikka, tack så mycket! Och ska säga dig att det var riktigt kul att smaka på tårtorna och det rekommenderar jag alla att göra! Håller tummarna för dig och hoppas det går bra med din farbror hos dem på Mona Lisa! You go, girl!
Hahaha, Lavelii, vad rolig du e som skriver inlägg till dig själv! Så där kunde jag oxå göra i början här på tråden, då var vi ju bara 3 pers som skrev här o när de andra inte var inloggade fick jag skriva till mig själv när jag blev uttråkad, haha!