Pagnie
Ska R's svensexa pågå till på söndag? Vad har dom hittat på, vet du det?
Hoppas han får en underbar svensexa :)
Jag förstår att det känns tomt utan han, men jag kan underhålla dig på nätterna - jag jobbar natt hela helgen nämligen! Synd att ni inte bor kvar i Örebro! Då hade vi kunnat hänga på dagarna!
Och vilken tur att dom flesta har svarat nu, så ni slipper jaga alla. Hoppas det blir likadant för oss. Hur många sammanlagt har tackat nej?
Mustikka,
Vi kommer också, precis som Lavelii skrev, ha personal från Panorama som ska välkomna gästerna och visa dom tillrätta. Ev. kommer jag be min farbror hjälpa till och se till så alla finner sig tillrätta etc.
Så tror jag att dom gör på alla ställen, hör med Mona Lisa!
Lavelii,
Haha, man kunde verkligen känna paniken/frustrationen i ditt inlägg ovan! Haha, du är för go'.
Jag vet hur bordsplaceringen ser ut på Hallunda festvåning. Och visst 36 platser för dom närmaste är inte mycket (om man räknar med föräldrars syskon, kusiner etc) men vem har sagt att precis hela tjocka familjen med fastrar, mostrar, farbröder, morbröder etc måste sitta just där? Det betyder ju inte att ni tycker mindre om dom som inte får sitta på "scenen"! Om jag var du så hade jag valt mina föräldrar, min farbror & hans fru, min morbror, hans fru och deras två barn, min farmor & farfar och så några familjer som är våra gudfars/mors-familjer, om du förstår vad jag menar (på arabiska heter det kerbe) eller min äldsta faster och hennes barn samt min äldsta moster och hennes barn. Och sen hade jag satt fastrar, mostrar etc i borden närmast oss men inte nödvändigtvis just på "scenen" om det inte finns plats för alla!
Jag tror ingen tar illa upp och ärligt talat, spelar det egentligen någon roll vem som sitter på "scenen"? Tror du verkligen att du kommer tänka på det där och då? Även dom som sitter på "golvet", kommer ju sitta nära er, om ni placerar dom på borden som är närmast! Så mitt tips är att inte göra det komplicerat, gör det som är enklast. Man har nog mycket att tänka på inför ett bröllop så ibland får man släppa på kontrollen och göra det som är smidigast istället för att komplicera saker och ting i onödan!