Orientaliskt bröllop
alltså jag blir deppig bara för att jag vet att vi måste vänta. dels på grund av att bröllopet är snart men också på grund av att vi inte vill ha ett decemberbarn. Jag vill ju vara den duktiga som inte stressar in i det här med barn utan förutsättningar och pengar vilket väldigt många gör och då blir jag så ledsen på grund av det för det känns även om jag vet att det är snart så känns det ändå som att det aldrig kommer bli vår tur. Det är som sagt svårt att beskriva. Men nu på senaste tiden så har det kommit ännu starkare och jag tänker på det där varje dag. Det är verkligen jätte jobbigt. Och även om vi inte börjat än så känns det ändå jobbigt när andra kommer dit.
Men det kommer gå bra det vet jag också. jag har gjor 3 ultraljud senaste året och jag vet därmed att det inte är några synliga fel på mina reproduktionsorgan och jag vet ju när jag har ägglossning och så också så det är ju lugnt så men ändå oroar man sig ju. Men jag vet, jag måste sluta stressa över det.
Usch vad jobbigt Mustikka att du har PCO. det verkar vara många som har det faktiskt. blir nog vanligare och vanligare. Det är i alla fall ingen rolig grej att dras med. men jag tror det kommer gå strålande ändå. på ett eller annat sätt.