goli skrev 2013-02-22 16:51:21 följande:
Vad tråkigt att höra! Har själv haft körtelfeber så jag vet hur det är och att det tyvärr kan ta lång tid innan man blir helt frisk. Vi var väldigt noga med hygien samt personkontakt när jag var sjuk, vet inte hur mycket det påverkar när man bor ihop, men ingen i min familj blev smittad. Men risken finns ju tyvärr. Håller tummarna för att din fästman blir bra snart och att du inte ska bli sjuk!
Tack Goli <3 Det värsta är att alla vi trode det bara var allergisk reaktion så pussade ihjäl honom hela tiden, tyckte så synd om han att jag inte kunde låta bli o ge honom en kram och en puss. Nu är det sov i ett annat rum och hosta i armvecket. Får knapra i mig vitlök, det kanske dödar viruset, mamma tror ju stenhårt på vitlök haha så får testa på det! Läste här att det kan ta upp till 6 veckor innan smittan bryter ut!
Nej usch. nu till roligare saker!
Hur går all planering för er? på tal om ringar hit och dit fram och tillbaka daltandet så vill jag ha en annan. Hittade en nyss och den är enligt mig to die for!
Vad tycks? det är med 55 carats diamant och funderar på om de går att ha en slät ring till utan att den sticker ur. Den är lite skruvad där fram lr vad man nu än ska säga