Orientaliskt bröllop
Okej nu måste jag verkligen få ut min frustration för nu är jag så jävla förbannad att jag kokar snart.
Har pratat med sambons bestman i några dagar angående hans svensexa. vi skulle komma fram till en helg som fungerar för alla då vi har en massa saker som vi gör.
För det första så vill hans bestman har 3 hela dagar. alltså fredag morgon till söndag kl 23.59. Bara där blir jag frustrerad. jag får dessutom inte veta vart dom kommer befinna sig alltså jag får inte veta om dom ska vara i sverige eller inte eller vilken del av landet heller. blir helt galen. jag är jätte orolig att det ska hända något och då vill jag veta vart han befinner sig.
Men nej det gick inte så jag gav upp den diskussionen helt för det gick verkligen inte.
men okej sen började vi prata helger.
vi åker till dalarna en vecka innan bröllopet och kommer då sitta med bordsplacering och grejer plus att vi kommer roa oss lite.
Han ville ha helgen innan bröllopet. fredag till söndag. Jag tycker INTE att det är okej så nära inpå bröllopet osv.
Jag gav honom heeela maj, 31 maj - 2 juni, 14-16 juni. 28-30 juni.
Men nej ingen av dom dög. 14-16 skulle han på konsert och grejer och sen så fortsätter han tjata om juli. jag är stenhård på den men han tjatar och tjatar och säger att om jag inte ger mig så tar han honom på en helg som han bestämmer som kommer göra mig skitsur osv.
Så han totalignorerar och verkligen kör över mig och börjar sen säga att han inte har råd innan dess och att han inte får ledigt osv osv. Detta efter att vi pratat i 4 dagar om det.
då fick jag nog och sa att han får inte den helgen enkelt. jag kan ge honom lördag till söndag första helgen i juli men inte heeela helgen. annars får han ta en annan. sen säger jag att han är respektlös mot mig som bara kör över och efter det flippar han.
han tar å 31 maj - 2 juni och säger att jag aldrig får prata med honom igen. tydligen gick det nu att ta den helgen. och jag är bara så ledsen och arg nu och honom ska vi ha bredvid oss i kyrkan och vid middagen?
tycker ni att jag är helt idiot för det är verkligen så jag känner mig?