Orientaliskt bröllop
Viola, hur långt har du kommit när det gäller smink och håruppsättning?
Haha ta det lugnt Goli. Jag är kvar. Jag går in och läser man jag är inne på en sådan där helvetesvecka på jobbet igen så då blir jag lite så där.
Så oroa dig inte. jag finns här. Och mig har du ju på facebook så jag är inte långt borta. haha.
Har inte hänt så mycket på min front. Vi köpte dock sådana här organzapåsar att lägga godiset i i askarna. Jättefina marinblå. fick hem dom igår. dom är underbara.
Nu börjar jag faktiskt bli lite nervös och lite stressad. För idag är det 59 dagar kvar tills vi gifter oss. börjar kännas aningens nära nu. Det är inte ens två månader kvar. och det är massa sådana där småsaker kvar. Måste verkligen sätta mig och kolla igenom allt.
Hittade föresten korgar att ha såpbubblorna i och vigselprogrammen. vi var på second hand och jag hittade dom för typ 10 kr eller något. jättebra.
Så nu ska jag bara måla dom vita och ha i marinblå sidentyg. Måste fan beställa såpbubblorna också. måste få tag i kyrkan också. Usch.
Och jag vet inte hur jag ska göra med solist heller. kluven deluxe kallas det här. måste även prata med tryckeriet. Och snart är sista osa satt. två veckor.
Nej nu börjar det verkligen dra ihop sig. hundra tankar har man.
Syrran är lite jobbig också och har nu frågat om hon får ha med sin dotter på 7 månader på möhippan. Jag har sagt att jag inte tycket att en bebis passar på en möhippa och jag vill inte att fokus ska lägga på henne för så kommer det ju bli hur man än vänder och vrider på det.
vad tycker ni? är jag elak?