Orientaliskt bröllop
Ja men då förstår jag att du inte vill köra med slöja, om du känner dig vackrare utan! För mig är det tvärtom, även fast jag har brudklänningen på mig så känner jag mig inte som en brud förrän en slöja åker på! Så var det i alla fall i brudbutiken, det var först när slöjan åkte på som jag kände Wow, jag är verkligen en brud!
Tänk att det snart bara är en månad kvar tills ni ska gifta er, tillomed jag börjar bli nervös för er skull. När är ert sista OSA-datum och hur många har hittills hört av sig och tackat ja/nej? Jag är jätte orolig att folk inte ska bry sig om att OSA och att man ska behöva jaga folk.
Och just det... Jag tänkte beställa lite grejs från ebay kanske, men jag tänkte först fråga dig. Brukar du få betala tull och andra avgifter förutom frakt?
Jag har hittat en paraply jag gillar, ganska lik den som du har beställt, men jag vet ju inte om den skyddar mot regn. Jag vill ju ha den ifall det regnar!
Du får gärna dela med dig av inspirationsbilder på dukningar om du har det! :)
ja snart så. 53 dagar kvar för att vara exakt. sista osa datumet är om 10 dagar. så får se om alla hör av sig då. men alla "mina" har hört av sig så den som får jaga är i sådana fall svärmor. Kul för henne. ca 80 st som osat än så länge. 1 som sagt nej.
Usch det känns som man har längtat efter den här dagen så länge och den har alltid legat så långt fram men nu är det verkligen nära. vad ska jag komma med när jag är gift sen. men kvar kommer jag vara i alla fall även om jag inte planerar längre.
men ja till och med jag är nervös. jag som inte skulle bli nervös hade jag bestämt ju. illa. men det kommer nog bli bra hoppas jag. ni ska få en riktig bildbomb sen när vi kommer tillbaka från japan ;)
nej eftersom jag nästan alltid köper saker som kostar under 1500 så blir det inge tull på det. så jag har aldrig behövt göra det. nej jag vet faktiskt inte. kan ju säga till när jag får mitt paraply så du vet. borde ju inte dröja allt för länge innan jag har det här. men de borde ju skydda mot regn tycker man.
har faktiskt inga bilder på dukningen mer än dom från olles krog då.