kitkät skrev 2013-06-01 01:57:43 följande:
Pagnie
Ska R's svensexa pågå till på söndag? Vad har dom hittat på, vet du det?
Hoppas han får en underbar svensexa :)
Jag förstår att det känns tomt utan han, men jag kan underhålla dig på nätterna - jag jobbar natt hela helgen nämligen! Synd att ni inte bor kvar i Örebro! Då hade vi kunnat hänga på dagarna!
Och vilken tur att dom flesta har svarat nu, så ni slipper jaga alla. Hoppas det blir likadant för oss. Hur många sammanlagt har tackat nej?
yes den pågår till söndag. vet inte alls vad dom ska göra men konstigt nog och till min förvåning så känner jag mig jättelugn. ringde inte R en enda gång igår och skickade bara godnatt sms annars svarade jag bara på hans sms. Så jag är sjukt stolt över mig själv. Så idag blir det städ städ städ.
Vad bra att du kan hålla mig sällskap. satt uppe till 2 igår tror jag. råkade liksom sova till 12.
ja min kära vän försökte övertala mig att åka till örebro för hon var ledig i helgen. kanske kände jag men vi får se. åker nog en tripp i morgon i sådana fall. Men vi får se. Det är ju bara 40 minuter bort så vill du ta en fika någon gång kitkät så kan jag gärna åka över om du vill. Skulle ju vara väldigt trevligt.
Saknar ju örebro lite liksom.
det är inte många alls men det är många bortfall från några familjer.
3 st som tackat nej rakt av men sen kommer dom från den familjen men resten av familjen kommer inte osv. så det blir ju några bortfall där. Men som sagt det kommer någon från nästan alla familjer.
Men en tjej som är iranier hon kommer men hennes man är svensk och hatar alla sådana här fester så han och barnen stannar hemma till exempel. jävligt tråkigt för hennes skull tycker jag.