Orientaliskt bröllop
Hej tjejer!!
Pagnie,
Ja, du ska självklart göra så som du känner dig bekväm. Om du känner dig obekväm i slöja så kommer du se obekväm ut, och det förstör ju liksom hela upplevelsen tycker jag. Jag lär nog ta av mig slöjan till festen, för jag tippar på att jag kommer känna mig obekväm med en slöja under hela kvällen, och jag vill ha så lite att tänka på som möjligt. Men vi får se.
Lavelli,
Guuuud så jag vet hur du känner, jag har stora problem med att hitta inbjudningskort som jag gillar. Jag, precis som du är ute efter något tungt. Jag hittade en brittisk sida som gjorde (bokstavligt talat) tunga inbjudningskort, då kortet var 2mm tjockt, haha, så pass tjock att den fick en "kant" och man kunde välja om man ville ha kanten i guld (som gamla böcker), ja, och guldfolierad text. Väldigt enkel, tung, inget krussidull. Det liknar de korten som Kate Middleton och Wiliam hade till deras bröllop, fick jag veta när jag googlade den typen av kort. Så otroligt dum som jag är, har jag tappat bort länken till sidan. Jag är så himla irriterad på mig själv och har försökt googla mig till den igen, utan att lyckas. Och det var så himla bra pris för vad det var Tror att det skulle bli runt 4000kr för 200 kort. Eller något liknande. Kan du inte lägga upp bild på stilen som du är ute efter? Förutom att det ska vara guldfolierat.