Orientaliskt bröllop
Pagnie! Ojojoj super fint kort. Ser jättefint och proffsigt ut faktiskt :)
Pagnie! Ojojoj super fint kort. Ser jättefint och proffsigt ut faktiskt :)
item.mobileweb.ebay.co.uk/viewitem&index=14&nav=SEARCH&nid=45685988427 Pagnie hahah din lilla buse :p åh det kommr bli så jävla mysigt. Vi har aldrig rest utomlands tillsammans. Massa bus mys och äventyr! Jag läääängtar. . Förresten hittade en guestbook på ebay med fjärilar. Något för er kanske?
White one och Alfred Angelo vet jag att Stockholm Brud & Fest har.
Kollade precis på Fb =)
Hoppas man ser något :P
Okej tjejer jag behöver HJÄLP! Skickade en bild på den där ringen jag var förstjust i. Nu bad jag försäljaren skicka extra bilder. Och hon har dessutom en bild med en slät ring. Det är en liten glipa men det stör mig faktiskt inte. Det enda jag är osäker på är storleken. Kan en diamant vara för stor? jag är förstrollad av den men när jag såg den så blev jag lite chockad över HUR stor den faktiskt var haha! UUUUUUHH vet inte vad jag vill längre så nu får ni hjälpa höhö :P
Tack Kitkät, jag har som sagt velat ha två ringar en slät och en diamant, för mig gör det inget om det inte går ihop helt. Utan det som kanske stör är som sagt höjden på den. Den ser helt enorm ut, och jobbigast är att jag borde ju få prova den men den finns i västerås. Jag är inte så mycket för hur stor stenen är så länge det ser stilrent ut och den inte kommer ivägen.
GAAAH det är så svårt blir tokig när man inte kan välja haha! Får ta en tripp till västerås känns det som!