Jag har all inspiration på ipaden :) sitter och slösurfar runt och "tar kort" på allt intressant och sållar allt eftersom.. VAD MYCKET INSPIRATION man får, på gott och ont! Ett tag blev det alldeles för mycket i mitt huvud och jag började tveka om allt :D men nu är vi på banan igen!! Vi har helt svängt om i prioritering av vår dag,,istället för fancy middagssittning till ett enkelt mingelbröllop, dessutom mitt i veckan :D vi är till 90% säkra att just ett mitt i veckan och ett mingelbröllop blir av, beror lite på lokaler, har två ev tre tänkta, hur de ser ut och vad vi får för känsla!! Så intet är ristat i sten än,,för lokalerna kan nog passa till båda uppläggen, förutom en. Så vi kommer gå på känslan nr vi besöker dem. Ev två besök nu i januari :) har redan besökt tre andra, en av dem skulle vara aktuellt för middag så den finns med i tanken vid sådant upplägg. Datum är knixigare,,hade ju favvo på 13december, men vi har stött på så mycket knix med det datumet med mat och dyl. Vi vill inte göra nå sånt själva utan ska njuta och bli uppassade ;) så har vi oktober eller februari kvar,,lutar just nu åt februari faktiskt,,fast hösten är ju såååå fin! Va spännande med provkort :) Vi tänkte knåpa lite själva,,men nu beror det ju lite på vilket upplägg vi väljer,,men lite knåp blir det vilket som. Ska träna kalligrafiskrift nu ett tag :) Har du börjat kolla klänning och accessoarer och dyl?? Är nog dt svåraste tycker jag!!