missH skrev 2013-07-14 15:01:46 följande:
Hej, hoppas in här jag med :)Vi gifter oss i Skerike kyrka 19 juli.Har inte kommit så himla långt i planeringen inser jag nu när jag läser era inlägg...haha...Har dock en nära vännina som är fotograf och min kusin är frisör, så det är redan
fixat.Nu är det väl mest catering, ringar och planera lite mer ingående på tema. Vill ha ett lite "lantligt, romantiskt" tema och som tema färg lila/lavendel... När det är bestämt så är det väl dags att kolla in inbjudningskort.Såg att någon skrivit om inbjudningskort samt O.S.A kort. Vad menas med det. Man skickar ut inbjudningskort men brukar man alltså skicka även O.S.A kort? Kan ni förklara lite mer?
OSA= Om Svar Anhålles, det är alltså svarskortet man bifogar med inbjudningen, där gästen svarar om denne kommer eller inte o skickar tillbaka till er
Kommer ni skicka ut några Save the date-kort? Vi kommer göra det i samband med julkorten (o vi skickar aldrig annars julkort) o sen skickar vi inbjudningarna i jan-feb med sista OSA sista april.
Vill tipsa er om en underbar lokal; Tängsta gård utanför Köping.
tängstagård.se
Vet inte om jag vågar visa den för sambon för då kommer han falla som en fura för den och jag vill fortfarande va i en folk park för att få fram 50-talskänslan...