Brud 2014 Västmanland
Vi har egentligen inte bokat nåt eller kommit igång så alls, men nu när vi iaf bestämt datum kan vi sätta igång. Fotografen är iaf klar, min sambos arbetskamrat är en ruskigt duktig fotograf som tävlar internationellt i foto, så det är skönt att ha det klart. Eftersom vi är vad en del kallar "raggare" så är transporten inget större bekymmer, en kompis har en totalrenoverad Buick cab från 1947 Vi är rätt så färdiga med menyn, vi ska ha en rejäl buffé med massor av god mat på. Jag ska be en av mina bästa vänner att göra sin så brutalt goda potatissallad, så god finns inte att få tag på. "Köksa" är tillfrågad, en bekant till min sambo är kock så hon ställde gärna upp på det o hon skulle få tag på lite extra kökshjälp oxå. Toastmaster är tillfrågad, men vi ska dubbelkolla med honom igen eftersom han bor i Norge (min m2b kommer från Norge, så många av gästerna kommer därifrån).
Vi var typ på det klara med bestman o tärnor, men av vissa anledningar bör vi nu tänka om. Gästlistan slipas o stöts o blöts mest hela tiden, men den får vi nog ordning på till slut. Men det blir ca 80-90 gäster..
Och vad långt ni kommit trots nyss valt datum ;)
Det finns ju ett jätte fint utomhuskapell på Johannisberg, eller snarare Lövudden,,men det ligger ju vägg i vägg..Kan ni ju kolla upp?