Brud 2014 Västmanland
Vi anlitar AT catering.
Vi har fått inbjudan till vigselmusikgudstjänst i Badelunda den 16 mars kl 18. Fler som ska dit?
Idag kom mönstret till min klänning hem. Min blivandes moster ska sy den
Hemma efter en givande kväll i Badelunda Kyrka
Vet alla redan vem som kommer att viga er?
Jag väntar och väntar men har inte fått höra något än. Ska få ett mejl så fort det är klart vem som kommer jobba då.
Vet alla redan vem som kommer att viga er?
Jag väntar och väntar men har inte fått höra något än. Ska få ett mejl så fort det är klart vem som kommer jobba då.
Idag kom äntligen bekräftelsemailet med präst och musiker :D
Hittade en väldigt bra sida www.kyrkomusik.se där man kunde lyssna på snuttar av olika orgelmusik. Oj vad svårt det blev att välja musik helt plötsligt ;)
Jag hade redan valt ingångsmusiken men ändrade mig när jag hittade denna sida. Jag hittade en som passade vårt tema bättre ;)
Hur fungerar det här med präst?kommer kyrkan att höra av sig till oss eller ska vi ringa till dem?
Maria466, hur var det i badelunda? Var det orgelmusik och psalmer som spelades eller?
Maria466 när var det du skulle gifta dig?
Vad ska ni ha för orgelmusik då? Har ni hittat skor? Och isåfall vart? Skopaniken växer
Vad ska ni ha för orgelmusik då? Har ni hittat skor? Och isåfall vart? Skopaniken växer
Maria466:vi gifter oss 16 aug i Badelunda kyrka.när gifter du dig?hur lång tid innan hör de av sig ca?
Nu blev det nervöst. Möte med prästen den 8/4 kl 17:30