Inlägg från: Anonym (Bridezilla) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bridezilla)

Hon vill bjuda alla X och fd KK

Min blivandes fd kk är nu ihop med hans kusin. vi kommer bjuda kusinen men hon är inte välkommen. Och det är vi överens om, hon är en riktigt otrevlig räpa.

Och varför vill man bjuda fd kk? Känns ju som att dom är avslutade kapitel om man ska gifta sig..

• Anonym (Bridezilla)

Nu handlar det väl lite mer att man ska respektera ens partnes känslor. Sen är det en sak att behålla kontakten, men att bjuda in dem till en så högst personlig sak som sitt bröllop.. Det är en helt annan. Jag bjuder inte någon av mina hur bra kontakt vi än har av den enkla anledning att jag inte vill att han bjuder nån av sina.

• Anonym (Bridezilla)

Självklart.

I vårat fall så va min blivande som sagt kk med en tjej, o hon ville att dom skulle va mer än vänner men det ville inte han. O nåt halvår senare träffade han mig. Och eftersom denna tjejen dels är gammal barndomskompis med min blivande svägerska och nu även är ihop med kusinen hans så har hon ofta vart me på fester o kalas, och är allt ännat än trevlig mot mig o snackar skit om mig osv.

Vet inte om hon är bitter eller va hennes problem är, men jag känner att även om det skulle kännas gott att ge henne en liten "ha-ha in your face bitch" så är det inte det vår bröllopsdag ska handla om. Kusinen är välkommen men passar det inte honom att hon inte är välkommen så behöver han inte komma heller.

• Anonym (Bridezilla)

Jag har massor av killkompisar jag umgås med och det rör inte min blivande i ryggen. Och han har massa tjejkompisar och det rör inte mig i ryggen heller.

Men det är skillnad på bara kompisar och folk man vart intima med. Jag har inget behov av att fortsätta ha kontakt med elle umgås med folk jag bara använt för en sak. Och det har ingenting med svartsjuka att göra, de har bara ingen plats i mitt liv längre. Finns ingen mening.

Visst, alla har ett förflutet bla bla, men jag tycker att det förflutna ska stanna där. Men det är ju bara jag. :)

Svar på tråden Hon vill bjuda alla X och fd KK