Hon vill bjuda alla X och fd KK
Alyllyra skrev 2012-10-12 09:26:53 följande:
Nu kände jag mig lite träffad här... Vi diskuterade toastmaster igår, och båda var inne på att fråga en av mina kompisar, som jag dessutom har haft sex med några gånger. Det var länge sedan, och sen dess har han varit tillsammans med sin tjej lika länge som jag har varit tillsammans med min m2b, så det har aldrig varit några risker för "återfall" om man så säger.

Dessutom är jag bra vän med tjejen, och min m2b är också jättebra kompis med både honom och hans tjej, så vi tänker inte ens i de banorna längre. Det var inte förrän jag läste den här tråden som jag insåg att vi faktiskt haft sex en gång i tiden...

Så jag skulle svara på din fråga så här:
Ja, om de är vänner.
Nej, om det bara är för att visa upp sig, lite "in your face/se hur lyckliga vi är"-grej, alternativt om hon vill bjuda dem bara för att få fler gäster på festen.
Inbjudningarna ska komma från hjärtat, och vill hon verkligen att de ska vara en del av både dagen och resten av erat liv så kanske du måste acceptera det. Prata med henne och fråga varför hon vill att de ska vara där och om hon fortfarande vill det även om du tycker att det är olustigt.