• sirifredde

Förnedrings Möhippa..

Jag vill inte ha en förnedríngshippa. Jag och sambon vet inte hur vi ska göra där. Jag har hört med en kompis som sa att hon och jag skulle gå ut och äta dricka drinkar och kanske dansa:) Det räcker för mig.

Jag är inte den typen som vill "skämmas ut" offetligt.. Men det är ju upp till var och en =)

• sirifredde

samma här var mobbad från 6an till sista året i gymnasiet och det tog hårt

maxmamma skrev 2012-10-13 21:35:02 följande:
    jag säger som chicita, jag har blivit mobbad i sen första klass till 7.an o har oxå fått nog av förnedring piskar o slag o känna mig som världens äckligaste o fulaste människa.

Har haft ett ganska tufft liv med mycket förnedring o plågande så jag klarar inte av vad som helst.

Dessutom har jag en psykisk diagnos som gör att jag inte klarar av stress, känslomässiga kast o får ofta o lätt panikångest osv så jag äter mkt mediciner så en hippa med alkohol är inte lämpligt för mig o jag vill inte bli utklädd o utskämd där folk står o skrattar rått åt mig.

jag vill inte ha nån hippa så men gärna gå ut o käka gott med vänner o kanske se en bio eller åka o njuta av spadag utan pinsamheter o dumheter.

men det är jag det Flört
Svar på tråden Förnedrings Möhippa..