Erfarenhet av 21diamonds.se?
Har hittat en helt underbar sida med en ring jag helt enkelt inte kan glömma. :)
Nu vill jag kolla med er om det är någon som har erfarenhet av sidan och om man vågar
beställa därifrån? www.21diamonds.se heter den.
Har hittat en helt underbar sida med en ring jag helt enkelt inte kan glömma. :)
Nu vill jag kolla med er om det är någon som har erfarenhet av sidan och om man vågar
beställa därifrån? www.21diamonds.se heter den.
Hej. Vilken bra sida med ringar. Blev fast en längre stund. Vi vet inte ännu om vi ska ha rött eller vitt guld? Hur tänker ni?
Imorgon ska jag beställa min ring =) och även sambons så jag kan överraska honom på våran minisemester till Barcelona =) *mys*
Nu är min ring beställd <3 *lycka*
Imorgon får sambons bli beställd =) nu längtar jag såå mycket mer till resan =)
Nu är båda ringarna beställda och jag är typ 7000:- fattigare,men såå värt det i slutändan :D och än så länge har jag lyckats hemlighålla allt för sambon
Japp :) blev lite nervös förut dock då vi gick förbi guldfynd (där vi ALLTID går in o kollar annars) men denna gången nämnde jag inget om det o de va sambon snabb att kommentera :) så jag hoppas att de inte börjar diskuteras om ringar för då kommer de bli svårt att hålla masken :)
Hur går det för er tjejer? nån som beställt ngt från 21diamonds? =)
Vi köpte våra förlovningsringar där, dom höll inte leveranstiden så vi fick inte ringarna till vår årsdag. Dålig kommunikation då dom inte har någon telefontjänst.
Dom står inte för sina misstag utan skyller på andra aktörer, dålig stil!
Vi kommer inte köpa några fler smycken hos dom!