Han säger att dom träffast efter, men det var 1-2veckor efter han lämnat mig. å jag sa till han att skulle han ha tjej så skulle jag inte bry mig, men flytta ihop efter vart ett par i en månad å amn har barn. När han dom lära känna henne, dottern är 3år så hon han inte ens vänja sig med att vi flytta i sär innan han skaffa en ny hem till sig. Han vet hur sårad jag blev å är, för han bytte ut mig mot nått annat, å han har blivit helt annorlunda. Han gör allt för henne, dom har skaffat gran å julpyntat. Inget han ville då vi var tillsammans, å när hon är sjuk så är han hemma med henne. När jag va gravid med sonen å hade foglossning å sammandragningar så fick jag ingen hjälp alls av han å jag fick ta hand om dottern själv. Han tyckte jag överdrev då jag inte kunde sitta, ligga, stå eller gå å måde jätte dåligt för min pappa var döende i cancer.
Jag mår så mycke bättre utan han, mina känslor finns ej kvar. Det ända jag vill är att han ska sköta sig å ta hand om våra barn. Å att vi kan prata utan att han ska skrika så att jag får mina saker, har tatt mycke av saker som är mina. Ställde upp å var hos han då han for på akuten med sin nya. Hon åkte akut upp för dom trode hon fått hjärnblödning å hon hade ingen som kunde vara med henne & barnen sov. Så ställde upp att passa barnen å passade på att ta mina saker som dom hade i sn lya. Kan säga att allt detta fick jag med å jag har mer kvar hos dom.