Inlägg från: Principisessan |Visa alla inlägg
  • Principisessan

Vad kostar/kostade er brudsminkning?

450 kr ska min sminkning kosta, gör detta hos frisören som fixar håret. håret kostar 800 kr / timmen. Det blir nog bra, de gör en hel del bruduppsättningar mm, och av bilderna att döma såg det fint ut. 

• Principisessan
    sanon skrev 2012-10-23 09:45:48 följande:
    Precis så känner jag också! Det är säkrast att jag sminkar mig själv för jag vet precis hur jag vill ha det och jag är duktig på smink (utan att låta dryg ). Men jag förstår dom som kanske inte kan så mycket om smink & tekniker, sminkar sig sällan då förstår jag om man kan betala priset endel salonger sätter. Men jag hade inte gett mer än 500 för inkl provsminkning!
    nja ,man kan ju vara duktig på smink men vilja bli sminkad ändå. :) 
    Jag har ett stort intresse av smink och hårvård mm. Däremot så gör jag alltid iordning både mig och kompisar när de eller jag vill vara fina. Så för en gångs skull vill jag bli uppassad.

• Principisessan
    sanon skrev 2012-10-23 10:05:56 följande:
    Ja självklart, men om jag pratar bara för mig själv så är jag väldigt intresserad och har stor kunskap, jag har höga krav på sminket och jag vet att det bara är jag som kan få det precis som jag vill. Men jag har ganska svårt att sätta ord på hur det ska se ut, hade jag kunnat beskriva exakt hur jag skulle vilja ha det hade jag funderat på det iallafall. Men sen är jag obekväm när folk är i ansikte och hår & petar, fruktansvärt obekväm. 
    jo, då är jag med :)  
Svar på tråden Vad kostar/kostade er brudsminkning?