Inlägg från: Biographic |Visa alla inlägg
  • Biographic

Är det någon som ska gifta sig i Borlänge??

Vi gifter oss 3/8 i Stora Tuna kyrka :)

• Biographic

Vi har kommit ganska långt. Tärnklänningarna har vi köpt, väntar på slipsar ring och min klänning. Inbjudningarna håller jag på med för fullt. Vi har bestämt allas outfits. Vi ska på provsmakning på DalaCatering. Jag är kontrollfreak så de flesta detaljer är klara. Vi har inte världens bästa ekonomi så vi köper lite saker varje månad.

• Biographic

Jag hittade min drömklänning på högtidshuset eller vad det heter. Hittade den sen på en sån där sida som syr upp kopior! Vi ska ha festen på Stora tuna prostgård. Ni då? När vi har räknat på kostnaderna för saker hamnar vi på 35000, men vi kommer kunna lägga lite mer om det behövs. Vad har ni andra för budget?

• Biographic

Jo det är samma på prostgården. Vi funderar på dalacatering, nidå? Fick hem min klänning idag och den är lite konstig.. Vet nån av er nån sömmerska? Syr de om klänningar på nån av beöllopsbutikerna på stan? Alltså fast de inte är köpta hos dem?

• Biographic

den är inte köpt där. den är från en sån där kina-sida. hade inte råd med den i butik.

• Biographic

Ska skicka tillbaka klänningen. Min drömklänning var på rea på högtidshuset och nu hänger den här hemma! Jag är så lycklig att jag kan gråta. Men tack för tipset om skräddaren! Vi har vitt, gammelrosa och aprikos/peach som färgtema :) Vad kommer ni ha i rosa? Vi har färgtemat på slipsar, min bukett, tärnklänningarna, corsage, servetter, sugrör och antagligen nån mer dekoration.

• Biographic

Vad heter tjejen som delvis jobbar i sthlm med kändisar?

Svar på tråden Är det någon som ska gifta sig i Borlänge??