Är det någon som ska gifta sig i Borlänge??
Finns det några fler här som ska gifta sig i Borlänge 2013??
Finns det några fler här som ska gifta sig i Borlänge 2013??
Det lutar åt det iaf:) Eller inte i Borlänge, men utanför:)
vad roligt när och var ska ni gifta er? Vi gifter oss den 20/7 i Torsångs kyrka :)
hej
hoppar in här jag oxå fast jag inte ska gifta mig i borlänge, men i rättviks-kommun 12/1-2013
Vi gifter oss 3/8 i Stora Tuna kyrka :)
Vi gifter oss 13/7, vigselplats ej vald än men vi letar för fullt :)
Vad roligt och grattis till er! Hur går det med planeringen för er??
Vi har kommit ganska långt. Tärnklänningarna har vi köpt, väntar på slipsar ring och min klänning. Inbjudningarna håller jag på med för fullt. Vi har bestämt allas outfits. Vi ska på provsmakning på DalaCatering. Jag är kontrollfreak så de flesta detaljer är klara. Vi har inte världens bästa ekonomi så vi köper lite saker varje månad.
Då har ni ju kommit en bra bit på vägen :) Jag har kollat allt men kan inte bestämma mig riktigt, har provat klänningar på alexandras brud och bal men väntar nu på nyheterna som ska komma. Vart ska ni ha festen?? Vad har ni för budget??
Jag hittade min drömklänning på högtidshuset eller vad det heter. Hittade den sen på en sån där sida som syr upp kopior! Vi ska ha festen på Stora tuna prostgård. Ni då? När vi har räknat på kostnaderna för saker hamnar vi på 35000, men vi kommer kunna lägga lite mer om det behövs. Vad har ni andra för budget?
Okej, den prostgården är ju jätte fin :)
Vi har preliminär bokat församlingshemmet i Torsång ska få svar i början av dec. Men vi kollar annat också för jag tycker att det bir lite tajt med tid när man bara fick boka den i ett dygn 8-8 då ska man ha hunnit städa ur och så hur är det på prostgården??
Vi har gjort en budget på 130 000 men jag tror och hoppas vi ska kunna komma lite billigare undan :)
Hur gör ni med mat??