Är det någon som ska gifta sig i Borlänge??
Finns det några fler här som ska gifta sig i Borlänge 2013??
Finns det några fler här som ska gifta sig i Borlänge 2013??
Jag var också på mässan, trodde det skulle vara lite fler utställare men den var ju bra för det priset och goodiebagen var ju bra:)
Blev så gad för jag hittade min ring som jag tänkte beställa på nätet, men nu tänker jag köpa den hos Guldsmedjan ist:) känns bättre än att beställa från nätbutik...
Vi ska också löpa ring därifrån där kan man ju även special beställa hur man vill ha ringen! :)
Idag skickade vi ut inbjudningarna :)
Nej men hon trodde att det skulle ta mellan 1 och 1,5 Tim med dekorationerna och då kommer tårtan kosta ca 3000! Har varit runt och kollat priser på andra ställen och ALMAs hade nästan det bästa priset per bit.
Hej Borlängebrudar!
Någon som vet vart man bäst och enklast gör en fransk manikyr i Borlänge? Pris?
Har inte bott i Borlänge på många år så jag har tyvärr ingen koll på utbudet. Vill minnas att jag någon gång sett något ställe på nedre plan i kupolen men vet inte om det finns kvar och om de är bra.
Jag har egna långa naglar så jag vill inte ha några gelé eller lösnaglar men gärna en fin manikyr och lackning.
Tacksam för förslag!
Hej Borlängebrudar!
Någon som vet vart man bäst och enklast gör en fransk manikyr i Borlänge? Pris?
Har inte bott i Borlänge på många år så jag har tyvärr ingen koll på utbudet. Vill minnas att jag någon gång sett något ställe på nedre plan i kupolen men vet inte om det finns kvar och om de är bra.
Jag har egna långa naglar så jag vill inte ha några gelé eller lösnaglar men gärna en fin manikyr och lackning.
Tacksam för förslag!
Vad heter tjejen som delvis jobbar i sthlm med kändisar?