Är det någon som ska gifta sig i Borlänge??
Finns det några fler här som ska gifta sig i Borlänge 2013??
Finns det några fler här som ska gifta sig i Borlänge 2013??
Verkligen :) idag har vi även bokat hotell för bröllopsnatten
Vart ha ni bokat? Vi funderade på galaxens svit med eget bubbelbadkar å så...men vet inte riktigt hur det fungerar med incheckning kl 15 när vigseln är samma tid? Någon med erfarenhet av detta?
Vi har bokat den stora sviten på scandic det är bubbelbad i den också. Vi får checka in vid 12 men vi kunde ringa dagen innan och kolla om någon bodde där och om inte fick vi komma tidigare!
Just ja... Om ni går och förbetalar rummet på Galaxen dagen innan så är det inga större problem att komma och checka in sent på natten sen heller. Bara dom vet om det och skriver in det i bokningen
Dom brukar vara duktiga på att ta hand om brudpar även om jag nog tror att det finns hotell med bättre sviter just för bröllopsnatten egentligen.
Var det någon mer än jag som var på bröllopsmässan idag??
Vi var där. (Vi gifter oss visserligen i Falun men ändå.... =)
Vad tyckte du om mässan?
Modevisningen var bra, och att man fick smaka tårta. Men dåligt med rabatter och vi var där sent så de
började packa ihop innan min sambo hann titta något så det var urdåligt gjort!
Vi var mest ute efter tips till dukning och tårta så vi fick lite idéer i alla fall.
Jag var också där på den sena visningen den var bra, men det var så at dom hade börjat packat ihop lite när jag kom in också! Tårtan var god vi har redan beställt tårta därifrån :) jag har allt ganska klart för mig men roligt att titta lite ändå, när gifter ni er??
Vi provsmakade alla tårtor, de var jättegoda! Godast var den med choklad. Har almas utkörning, vet du det?
Vi gifter oss 15 juni, ni då?
Ja den med choklad är jätte god! Vi tänkte ta den först men sen så tog vi en med hallon istället tror att chokladen blir lite mastig när man har ätit en tre rätters middag innan :) jag vet inte om dom kör ut vi ska hämta tårtan själva iallafall. Vi gifter oss den 20 juli. Ska ni gifta er i Falun?. Vi gifter oss i Torsångskyrka kyrka och har sen festen i församlingshemmet bredvid.