Är det någon som ska gifta sig i Borlänge??
Finns det några fler här som ska gifta sig i Borlänge 2013??
Finns det några fler här som ska gifta sig i Borlänge 2013??
Nu var det länge sen någon skrev hur går det för alla??
Det går ganska bra, men har varit lite stillestånd på planeringen (går i vågor för mig:) Tärnklänningar klara, mina skor är klara, håller på och går in dem nu:) Klänningen har kommit men har inte haft tid att åka in och prova den än! Barnens kläder fattas bara skor. BG:s kläder klara.
Men en massa annat kvar. Måste boka tid med prästen och vaktmästare. Sy 84 stolsöverdrag. Köpa all dekoration.mm
Shit känner att jag måste sätta fart nu, en massa jobb kvar att göra och bara fem veckor kvar! Är så dålig på att be om hjälp också. Alla säger att de gärna hjälper till och ändå ber jag inte om hjälp fast jag skulle nog behöva det nu. Måste skärpa mig:P Ska nog göra en checklista. Har gjort flera men bara för själva bröllops dagen och dagen innan...Hur går det för dig Linda 86?
Det är lite samma här! Idag har jag varit och gjort beställningen på blommorna vi ska ha :) Ringarna är beställda och lämnade på gravering! Jag vill också ha stolsöverdrag istället för som tråkiga stolarna i lokalen ser mycket lyxigare ut, men vi har inte bestämt hur vi ska göra sy egna eller hyra, vad ska du göra med dina sen?? :) jag kommer på nya saker hela tiden, kan inte ens sova riktigt på nätterna. Är också dålig på det här med att be om hjälp men ibland måste man :) bokat tid med präst och vaktmästaren ska jag göra också är så drygt att man bara får ha lokalen i ett dygn jag har ringt och kollat om man kunde betala för fredagen och söndagen men det fick vi inte :( DRYGT!!!
Blev lite fel med inlägget :)
Ja det är konstigt att man inte får duka när man får nyckeln kvällen innan...Jag tänkte sy dem som den beskrivningen som finna här på BT av knoppalakan. De blir nog inga mästerverk direkt men bättre än de fula stolarna:) Men måste dit och mäta stolsryggarna så att de inte är för breda, om de är bredare än 48cm kommer det inte gå!