Inlägg från: MariaochDaniel |Visa alla inlägg
  • MariaochDaniel

Är det någon som ska gifta sig i Borlänge??

Vi var där. (Vi gifter oss visserligen i Falun men ändå.... =)
    Vad tyckte du om mässan?
    Modevisningen var bra, och att man fick smaka tårta. Men dåligt med rabatter och vi var där sent så de
    började packa ihop innan min sambo hann titta något så det var urdåligt gjort!

Vi var mest ute efter tips till dukning och tårta så vi fick lite idéer i alla fall.

• MariaochDaniel

Vi provsmakade alla tårtor, de var jättegoda! Godast var den med choklad. Har almas utkörning, vet du det?
    Vi gifter oss 15 juni, ni då?

• MariaochDaniel
    linda 86 skrev 2013-02-18 08:19:13 följande:
    Ja den med choklad är jätte god! Vi tänkte ta den först men sen så tog vi en med hallon istället tror att chokladen blir lite mastig när man har ätit en tre rätters middag innan :) jag vet inte om dom kör ut vi ska hämta tårtan själva iallafall. Vi gifter oss den 20 juli. Ska ni gifta er i Falun?. Vi gifter oss i Torsångskyrka kyrka och har sen festen i församlingshemmet bredvid.
    Vi ska "bara" ha tvårätters så då tycker jag att man kan ha en mastig tårta. =) Och vi som älskar choklad, så...Ibland måste mana ju få bestämma helt själv och inte bry sig om vad alla andra tycker/tycker om. Ja vi gifter oss i Falun, i Vika kyrka. Fick ni förresten ett fast pris på tårtan? Jag tänkte eftersom de har timpris på dekorationerna.
Svar på tråden Är det någon som ska gifta sig i Borlänge??