linda 86 skrev 2013-02-11 07:24:07 följande:
Okej, men det låter väll jätte bra! Förstår att man inte kan ha så stor budget när man är mammaledig, har själv två barn en pojk som är 6 år och en flicka som är 2,5 år. Jag tycker att det blir tajt med våran budget som ligger på 120 000 kr :) det beror ju helt på hur man vill ha det! Vi ska nog ha band, vi hade ett på gång men dom kan inte nu så jag har kontakt med ett band som heter cover station! Var ska du göra hår och makeup? Jag har bokat tid hos ateljé liva och så kommer det dit en sminkös. Jag var in och provade en klänning i nov som jag fastnade för men bestämde mig för att vänta och titta vad dom fick in för nyheter! När jag var in igen i januari och provade några klänningar så hittade jag ingen som riktigt stämde men då tog dom fram den klänningen jag provat tidigare och den känns så rätt så jag köpte den :)
Ku ljag har tre pojkar, 7 år 4 år och 8 mån:)
Jag ska sminka mig själv, blir aldrig riktigt nöjd när någon annan gör det. Min syster är jätte duktig med hår så hon ska fixa mitt, ska ändå bara ha utsläppt lockigt...Det enda jag ska fixa på salong är naglarna:) Så var det för mig med med klänningarna, var in först och provade två klänningar, andra gången provade jag nog åtta men ingen var lika bra som den jag provade första gången, så det blev den:)