Inlägg från: linda 86 |Visa alla inlägg
  • linda 86

Är det någon som ska gifta sig i Borlänge??

Det var 2 år sen vi hade dop där!

Jag tror nog att det är ganska många som serverar alkohol där så mycket bröllopsfeter som hålls där :)

Om man ska vara i Haganäs kan man ju åka båt mellan kyrkan och festen :)

• linda 86

Ja det är slussbruden man kan åka skulle ju vara jätte mysigt!! :)

Har du några bra tips och råd inför dagen??

• linda 86

Men gud så beter man väll sig inte!! Jag hade blivit tokig, vi har också tid för vigsel kl 15.

Tack för tipsen :) Vi har också tänk att det ska vara toastmaster och toastmadame som ska ta hand om allt på festen jag vill inte bry mig någe speiellt i något då! Så får man hoppas att det flyter på

• linda 86

Tycker jag med! :) Här går det bra tycker jag klänning beställd hår och make bokat catering klar lokal och kyrka bokat Och så en massa små saker fixade hur går det för er?

• linda 86

Vad roligt! Vi söker inga tillstånd förutom att jag frågat dom i församlingshemmet! Vi har varit på bröllop där tidigare och det har inte varit något problem med att dom serverat i dom flesta fall tror jag att man har alkohol på bröllop :)

• linda 86

Det jag tycker är drygt med att vi ska vara i församlingshemmet är att man bara får ha det i ett dygn känns som det blir tajt med tid!

• linda 86

Ja man får vara några! Vi tänker ha en städfirma som kommer och städar ur efter festen, vad ska ni ha för mat?? Har du köpt/ hyrt klänning??

• linda 86

Vad bra för er! Vart jobbar hon då?? Vi har tagit catering från kök Nyström, klänningen och näbb klänningen har jag också köpt hos Alexandras dom är väldigt trevliga där! Tårtan har jag beställt från ALMAs café. Jag har beställt Tärn klänningar från jenjenhouse, men har inte fått dom än! Ska ni ha något band som spelar på festen?.

• linda 86

Maten vi ska ha är skaldjursfyllt Laxknyte, Hängmörad oxfilé med potatisbakelse, jordärtskockpure och rödvinsås till efterrätt blir det jordgubbscheescake

Svar på tråden Är det någon som ska gifta sig i Borlänge??