• daniiel

Jag har rätt bra koll på kinaklänningar och underkjolar - Fråga mig vad du vill

Som rubriken lyder, så har jag rätt hyffsad koll på sådant som rör kinaklänningar samt underkjolar. Jag är helt självlärd och delar gärna med mig av mina kunskaper, så är det något ni undrar över inom dessa områden är det bara att fråga på :)

Självklart är det fritt fram för andra att svara på frågor också!

Det kan gälla allt från frågor om olika företag till tyger och färger samt ändringar på klänningar och hur man ska formulera sig till vilken underkjol som kan passa för vilken klänning osv osv.

Hoppas att det här blir en tråd där jag, och ni, kan hjälpas åt att reda ut eventuella frågetecken :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-28 21:51

Ska du beställa en kinaklänning? Glöm inte att räkna ut eventuell tull och moms!
    www.alltforbrudar.com/r-kna-ut-tull-moms-2
  • Svar på tråden Jag har rätt bra koll på kinaklänningar och underkjolar - Fråga mig vad du vill
  • Lakinna

WHAT! Bilderna kom med synliga när jag skrev inlägget men inte när jag postat. Försöker igen

• Lakinna

Förstår inte varför det inte funkar, har ju lagt in bilder många gånger innan. Använder explorer så det borde väl inte vara något problem?!

• Cindy01

Okej TACK Lakinna för ditt svar :D Ja jag tror att resultatet blir annorlunda oavsett vad jag skriver, men super tack!!!! Om jag skriver min mail adress i inboxen här åt dig, tror du du kan maila bilder då? Tack återigen!!!

• Lakinna

Absolut! Jag gör det när jag kommit hem från jobb så har jag tillgång till fler bilder!

• Cindy01

Vore super gulligt! Ingen panik!! Gör det när du har passligt bara!!

• Lakinna
    Cindy01 skrev 2013-09-06 13:06:43 följande:
    Vore super gulligt! Ingen panik!! Gör det när du har passligt bara!!
    Har mailat dig nu så jag hoppas det kommer fram (så att mailet inte blev för stort)... :)
  • Lakinna

sitter iofs vid en annan dator nu så kan testa lägga in ett par bilder...

• Cindy01

Gah va fin du var Lakinna :0 Får lite prestations ångest ;)

• NatJac

Hej!
    Undrar om trådstartaren (eller någon annan) har koll på webbsidan Dressilyme.com?
    Jag har förstått att Dino, Landy och även jenjen har varit bra för många, men hittar en del klänningar på dressilyme som dom inte har.

Tack för hjälpen! 
    Natalie 

• mirran2

Hello..
    Någon som beställt från   se.dressfirst.com   

Jag gillar sidan för den är på "svenska" är det en bra sida, eller någon som vet en annan sida där man kan göra sökningarna på svenska Skrattande 

Svar på tråden Jag har rätt bra koll på kinaklänningar och underkjolar - Fråga mig vad du vill