• Cindy01

Jag har rätt bra koll på kinaklänningar och underkjolar - Fråga mig vad du vill

Fast där tycker jag inte jag blev klokare :/ Tyckte det var vilket som!! Sen är jag så förvirrad nu! Var och prövade en sjöljungfrumodell igen och den sitter kanon, men jag känner mig obekväm :( Tycker det blir svårt att dansa och så :( Så jag kan inte ta en sån klänning!!! Därför är jag tillbaka till ruta 1, känns som jag aldrig kommer att hitta klänningen med stort K. Nu litar det mot den klänningen jag fastnade för allra allra flört och det var Pronivia Pergola klänningen! Och till min förtjusning såg jag att Lakinna hade beställt just den från Dinobridal och den var ju kanon!! Så vacker. Men såg att hon skrivit att hon gjort ändringar och jag undrar VAD. Har mailat henne men inte fått svar. Hon är antagligen inte så aktiv längre.

• Cindy01

Oj va felstavningar ;) men ni förstår kanske ändå!!! Varför jag inte blir klokare angående om jag vill ha vit eller Ivory beror kanske mest på att jag är blond nu, men tror jag kommer återgå till mörkt till bröllopet. Nu tycker jag att jag passar kanske snäppet bättre i vit. Men är det inte så att med mörkt hår så är det snyggare med Ivory?

• Cindy01

Miss M: absolut det är ett alternativtiv. Men tror jag helt enkelt kör på nått annat. Kände att jag inte kunde gå som jag ville eller röra mig okej :/ Men tack för tipset!!!

• Cindy01

Daniiel: Jag tror även hon förlängde midjan och om jag inte har fel bytte hon att det inte är spets applikationer utan helspets. Men jag är inte säker. Men jag tror jag skulle hålla den som den är, mest intresserad är jag hur hon fått så fin spets ;) Jag är rätt kort (164cm) så tycker dropwaist förkortar mig! Därför tror jag den blir bra som den är ursprungligen.

• Cindy01

Daniiel: han har tydligen beställt 2 klänningar. Den klänningen du länkade är den första hon beställde. Sen efter det beställde hon en till fast med lägre midja och annan spets. Jag kan missförstå men om man kollar datumen ;) Usch känns hemskt att prata om henne så här. Men hon hade ju en helt underbar klänning ;D

• Cindy01

Jamen då är jag nye helt ute och cyklar ;D Hoppas hoppas hon kikar in nått!!!! Skulle så vilja kolla med henne personligen om hon har nått råd. Jag har funderat och funderat och den klänningen känns alldelses rätt! Vet ni någon av butikerna i Stockholm som säljer just pronovia pergola klänningen? Jag har nämligen inte funnit just den, skulle så vilja testa den!!!

• Cindy01

Okej TACK Lakinna för ditt svar :D Ja jag tror att resultatet blir annorlunda oavsett vad jag skriver, men super tack!!!! Om jag skriver min mail adress i inboxen här åt dig, tror du du kan maila bilder då? Tack återigen!!!

• Cindy01

Vore super gulligt! Ingen panik!! Gör det när du har passligt bara!!

• Cindy01

Gah va fin du var Lakinna :0 Får lite prestations ångest ;)

Svar på tråden Jag har rätt bra koll på kinaklänningar och underkjolar - Fråga mig vad du vill