jenniferochaugust skrev 2013-03-21 09:09:45 följande:
Daniiel! Help!
Men tänk att Dino levererade bilder i alla fall :)
Hur ska jag få denna klänning mer lik orginalet?
För det första var inte färgen på klänningen riktigt som jag tänkte, tycker att denna är väldigt väldigt ljus, men det blir säkert fint :) Men det är ju något som inte stämmer!
Främst så ser jag ju skenorna i överdelen på klänningen riktigt tydligt redan nu, det gillar jag inte! Sen så saknas ju "skärpet" som ska vara i mitten utav klänningen, som på originalbilden. Sedan så ser det ut att vara en sån tydlig kant av en söm? tyget tar slut? på sidan från klänningen, ner på höften.
Kan du, Daniiel, eller någon annan stjärna försöka hjälpa mig att förklara detta?
Ser den bra ut annars tycker du/ni? Jag blir så osäker!
Vilken färg skulle den här vara i?
I övrigt tycker jag inte att det är något fel på den. Jag hade varit nöjd över resultatet :) Vill du inte ha skenorna, så be att dom plockar bort dom bara. Skriv att du vill ha ett tunt band i midjan och sömmen i sidan tycker jag inte är speciellt framträdande, men den kan du nog inte göra något åt. Ja, jag tycker som sagt att helheten är väldigt fin och lik originalet faktiskt.
Och ja, att du fick bilder, wow! Måste nog vara första gången någon får det av Dino ;) haha