Oskyldigt eller ej?
Hej allihopa!
Jo det är såhär (ska försöka korta ner så mycket som möjligt)
Mötte min kille för ca 4 år sedan - blev ihop. Förlovade oss och planerade att gifta oss..Tyvärr fick han en depression pga av dödsfall i famijen - mådde jättedåligt. Detta tärde sönder vårt förhållande. Vi gjorde "slut" efter ca 3 år ihop pga av att romantiken försvunnit, vi låg inte längre med varann.
Dock har vi väldigt mycket kärlek kvar mellan oss, vi har nu börjat träffas igen (ligger dock inte med varann - vi skata det lugnt och se om vi eller han kan hitta tillbaka till det vi hade innan allt skit)
Så, vi träffas nu, går på bio, lagar middagar, myser, sover bredvid varann, håller om varann etc. Han pratar ibland framtidsplaner för oss, om vi får barn, att han är så glad att han träffat mig..
MEN...
När jag var hos honom sist så gjorde jag det stora misstaget att läsa hans sms.... Kunde inte hålla mig eftersom jag är så rädd att bli sårad. Ingen ursäkt, jag vet men gjort är gjort.
Där iaf så är det en tjej som börjat smsa honom, en gammal "tjejbekant" till honom. Hon bor i Luleå (vi i stockholm) Hon är skild och har 3 barn. Det var hon som "började" ta kontakten och jag kunde läsa konversationen som helt klart är flirtig.
Exempel,
Hon; Åååh vad fin du är på bilderna. Hoppas jag kan få nån mer bild här på telefonen =P
Han; Du är väldigt fin du med! Som alltid :P
Hon; Ska försöka sova nu, min dotter har dansavslutning imorgon i skolan.. Ska drömma om dig ;)
Han; Ok, vad kul. Ja, jag kommer nog drömma om dig me! ;) Kram
Jag skriver detta här för att fråga er hur stor vikt jag ska lägga vid det här.. Å ena sidan blir jag väldigt ledsen.. Han flrtar helt klart med henne, på ett sätt som han INTE gör med mig.... Men å andra sidan bor hon ju så himla långt bort.. Jag har själv smsat med lite killar till och fr¨ån på liknande sätt, och då av den enda anledningen att det är kul att ¨få lite bekräftelse, att det inte betyder någonting egentligen..
Men, vad tror ni? Kör han dubbelspel, eller är det oskyldigt sms-flirtande?