• Sofiiiz

Oskyldigt eller ej?

Ett förhållande ska ju innehålla tillit och respekt. Berätta att du läst smsen och varför du gjorde de, så ni kan ha ett samtal om dem.
    De kvittar om han spelar ett dubbelspel eller inte, jag skulle inte vilja vara tillsammans med någon som läser mina sms och tolkar hejvilt va de kan betyda när man inte är "officiellt" tillsammans ens?

Oavsett så kommer du bara fortsätta leta efter tecken på att han har nån annan sålänge du inte har pratat ut detta med honom. Sen gör du inte om de där med att läsa hans privata sms igen.

• Sofiiiz
    Anna1984 skrev 2012-10-29 11:21:19 följande:
    Kommer ALDRIG erkänna att jag läst smsen.. Det är en dödssynd enligt honom (typ).. Väldigt privat iaf, anser han.. Skulle spela bort alla mina kort..

Han uppvaktar ju mig ofta, ville träffat och verkligen tar initiativ till att göra saker och MIG. Förstår bara inte varför om han nu skulle vara intresserad av annat, mer än just "bara" sms..
    Vill du inte att han ska kunna lita på dig då? när de verkligen är så viktigt för honom att du inte skulle läsa hans sms?
    Kan du inte erkänna de så tycker jag att de är fel grunder ni försöker komma tillbaka till varandra på.
    De verkar ju uppenbart att du inte kunde lita på honom när du läste hans sms, vad var de du hade hoppats på att få läsa när du öppna smsen och börja läsa?
    Nä var vuxen och erkänn och gå vidare med det sen, kan han inte förlåta dig så får du väl så ditt kast och ta konsekvenserna utav ditt handlande.
  • Sofiiiz
    Anonym (fundersam) skrev 2012-10-29 14:26:15 följande:
    Ok, förstår att ni har haft det jobbigt innan men tror att du fokuserar på fel sak dvs du borde fokusera mer på dina handlingar än hans. När jag läste det du hade skrivit tänkte jag mer att om du verkligen älskar den här killen, varför behöver du bekräftelse på annat håll???

Om du verkligen vill gå vidare med detta och ha ett bra liv med honom vore det bästa att sätta sig ner med varandra och prata ut om allt! Och vaddå spela bort alla dina kort? Om det är de korten du har så är det ingen vidare grund att bygga ett förhållande på. Att du har smygläst hans sms mm är egentligen inte så stor grej. Hur ska ni hantera riktiga krissituationer tillsammans senare i livet?
    Precis, kan man inte prata om en sån sak hur gör man senare i livet när de riktiga kriserna kommer?
Svar på tråden Oskyldigt eller ej?