Inlägg från: filibustern |Visa alla inlägg
  • filibustern

Hur träffades ni?

vi träffades när vi båda började shotokan-karate här vi bor. dock var jag bara 12 och han 21 så det var väl inte kärlek på en gång precis :P men under de följande två åren så utvecklades en vänskap. 

sen skulle vi på träningsläger i ö-vik och där förolyckades min karl genom att vrida sönder korsbanden i knät. vi skulle sen ha farit på middag med gänget och sen till vandrarhemmet. men han gatt ju få fara till sjukan, och jag erbjöd mig att följa. blev en lång väntan, (somnade i väntrummet, en hel dags träning gör en som lite trött :P) men till slut kom han tillbaka och vi for och åt bara jag och han. 

det var väl kanske runt den här tiden vi började bli mer vänner. och vi fick t.o.m eget rum när vi kom tillbaka till vandrarhemmet (för att alla andra platser var tagna:P)

sen gick det en tid. tror det var på gradering i umeå då vi höll hand i bilen dit och hem..

sen någon vecka efter bjöd han på middag hos sig, i sin väldigt tomma lägenhet (han var inte så mycket för möbler haha) och det ena ledde till det andra och vi blev väl som ihop den kvällen, 26 december - 05.  ^^

• filibustern
    Sandra93 skrev 2013-01-09 08:31:55 följande:
    Vi har inte varit ifrån varandra sedan dess, vi har fått en underbar son och igår så förlovade vi oss!  Hjärta
    det var helt enkelt meningen att det skulle bli ni! så gulligt! ^^
Svar på tråden Hur träffades ni?